Sunday, December 23, 2012

Macam-macam Loyang/Cetakan Kue

Macam-macam Loyang/Cetakan Kue - Cake Molding

Our Store have a varies amount of cake molding. Mostly are aluminum molding, several silicon cake molding and Teflon trays.

For our aluminum cake molding only can be used in the oven only but as the silicon cake molding can be used for baking in the oven and for frozen as well. We also had few plastic chocolate molding, our chocolate molding are made from a solid hard plastic food grade that can be use for many many times without need to worry that it would be out of shape unlikely mica plastic. We are also have some Teflon tray for making cupcakes, pizza tray, etc.


Our aluminum cake moldings are used for:
  1. Steam Cake - Bolu Kukus
  2. Bake Cake - Bolu Panggang 
  3. Bowl Cake - Bolu Mangkuk
  4. Layers Cake - Lapis Legit
  5. Surabaya Cake - Lapis Surabaya
  6. Bread Molding/Tray - Loyang Roti
  7. Cat's Tangs Cake - Lidah Kucing
  8. Etc.
---

Toko kami mempunyai beberapa macam cetakan kue. Kebanyakan dari mereka terbuat dari aluminum, ada juga cetakan kue silicon dan loyang teflon.

Untuk cetakan aluminum bisa digunakan hanya untuk dipanggang di dalam oven, sedangkan untuk cetakan silikon bisa digunakan untuk masuk kedalam oven ataupun masuk kedalam lemari es. Kami juga menyediakan cetakan coklat dari plastik keras yang dapat digunakan berkali-kali tanpa mengkhawatirkan akan berubah bentuk. Juga tersedia loyang teflon untuk cupcakes, pizza, muffins dan masih banyak lagi.

Cake Molding
CETAKAN KUE

Loyang - Tray
LOYANG


For more information please contact us at:
Toko Surya Timur
Jembatan 5 no 253 (K.H.M. Mansyur)
Jakarta Barat
Telp : +62 21 633 5266
http://suryatimur253.blogspot.comOpening Hours, From 7 to 15.30

Lokasi Kami - Our Location


No comments:

Post a Comment